| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Telefonsystem semi-mobilt Fra : Sune Storgaard | 
  Dato :  08-02-11 19:34 |  
  |   
            Jeg er på kig efter et telefonsystem, til et mindre kontor 5-10 brugere.
 Der er lidt forskellige krav /ønsker til det:
 
 Krav:Der skal være et hovednummer, hvor største delen af opkald skal gå ind.
 
 Ønske: Mulighed for at lave et kø system, så indgående opkald routes ud 
 til folk tilmeldt køen, dvs. svares der ikke på nr1 (eller er optaget), 
 sendes kaldet videre til nr2
 
 krav: Nem omstilling/viderestilling til de andre numre. Det gør ikke 
 noget hvis hovedtelefonen er "fast" og ikke mobil,kan der tilsluttes et 
 headset er det naturligvis et plus.
 
 ønske:Generelt gerne flexibelt mht. at automatisk/manuelt viderestille.
 krav:Mulighed for velkomst hilsen
 krav: Åbningstider for indgående nummer
 
 krav:De øvrige numre skal være på en mobil, og skal virke uanset hvor 
 man er henne.
 
 Jeg er klar over at det er lidt en større omgang, der både vil kræve 
 noget bestemt fast udstyr, og en udbyder og nogle mobil telefoner, men 
 lad høre hvad erfaringer i har med løsninger der kan bruges til ovenstående.
 
 
 
 
 
 fut: dk.teknik.telefoni
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Lars Raaby (08-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lars Raaby | 
  Dato :  08-02-11 20:57 |  
  |  
 
            Den 08-02-2011 19:33, Sune Storgaard skrev:
 > Jeg er på kig efter et telefonsystem, til et mindre kontor 5-10 brugere.
 > Der er lidt forskellige krav /ønsker til det:
 >
 > Krav:Der skal være et hovednummer, hvor største delen af opkald skal gå ind.
 >
 > Ønske: Mulighed for at lave et kø system, så indgående opkald routes ud
 > til folk tilmeldt køen, dvs. svares der ikke på nr1 (eller er optaget),
 > sendes kaldet videre til nr2
 >
 > krav: Nem omstilling/viderestilling til de andre numre. Det gør ikke
 > noget hvis hovedtelefonen er "fast" og ikke mobil,kan der tilsluttes et
 > headset er det naturligvis et plus.
 >
 > ønske:Generelt gerne flexibelt mht. at automatisk/manuelt viderestille.
 > krav:Mulighed for velkomst hilsen
 > krav: Åbningstider for indgående nummer
 >
 > krav:De øvrige numre skal være på en mobil, og skal virke uanset hvor
 > man er henne.
 >
 > Jeg er klar over at det er lidt en større omgang, der både vil kræve
 > noget bestemt fast udstyr, og en udbyder og nogle mobil telefoner, men
 > lad høre hvad erfaringer i har med løsninger der kan bruges til ovenstående.
 >
 >
 Prøv at kontakte  www.viptel.dk og se om de kan klare opgaven
 -- 
 Venlig Hilsen
 Lars Raaby
 http://lars.raaby.dk
- nå og hvad så!
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Michael Kjærsgård (08-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Michael Kjærsgård | 
  Dato :  08-02-11 22:45 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
           Morten-Kristensen (09-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Morten-Kristensen | 
  Dato :  09-02-11 05:28 |  
  |  
 
            > Krav:Der skal være et hovednummer, hvor største delen af opkald skal gå ind.
 Få et 70-nummer hos TDC (koster 50,-/kvartal). Så er du ikke bundet til et fastnetnr hos en bestemt teleleverandør.
 > Ønske: Mulighed for at lave et kø system, så indgående opkald routes ud til folk tilmeldt køen, dvs. svares der ikke på nr1 (eller
 > er optaget), sendes kaldet videre til nr2
 > krav: Nem omstilling/viderestilling til de andre numre. Det gør ikke noget hvis hovedtelefonen er "fast" og ikke mobil,kan der
 > tilsluttes et headset er det naturligvis et plus.
 > ønske:Generelt gerne flexibelt mht. at automatisk/manuelt viderestille.
 > krav:Mulighed for velkomst hilsen
 > krav: Åbningstider for indgående nummer
 > krav:De øvrige numre skal være på en mobil, og skal virke uanset hvor man er henne.
 Vi bruger med stor success IVR'en fra  www.Firstcom.dk
Og de kan alt det du efterspørger.
 -- 
 Morten Kristensen; mailto:fornavn.efternavn@webnit.dk
 Phone +45 3871 2114
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Chano Andersen (09-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Chano Andersen | 
  Dato :  09-02-11 19:46 |  
  |   
            Den 09-02-2011 05:28, Morten-Kristensen skrev:
 >> Krav:Der skal være et hovednummer, hvor største delen af opkald skal
 >> gå ind.
 >
 > Få et 70-nummer hos TDC (koster 50,-/kvartal). Så er du ikke bundet til
 > et fastnetnr hos en bestemt teleleverandør.
 
 Hvilken fordel har det, i forhold til f.eks. at portere sit nummer til 
 en ny udbyder?
 
 - Chano Andersen
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Sune Storgaard (09-02-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Sune Storgaard | 
  Dato :  09-02-11 19:19 |  
  |   
            Den 08-02-2011 19:33, Sune Storgaard skrev:
 
 >
 > Jeg er klar over at det er lidt en større omgang, der både vil kræve
 > noget bestemt fast udstyr, og en udbyder og nogle mobil telefoner, men
 > lad høre hvad erfaringer i har med løsninger der kan bruges til
 > ovenstående.
 
 Jeg takker for forslag og kommentarer , der kom lidt navne og services 
 på bordet som jeg ikke er bekendt med , så der er lidt at undersøge.
 
 Jeg vender tilbage når jeg har samlet endnu flere spørgsmål sammen!
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           JTB (01-03-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : JTB | 
  Dato :  01-03-11 20:10 |  
  |  
 
            Mvh.
 JTB
 www.omstillings-anlaeg.dk
> Jeg er på kig efter et telefonsystem, til et mindre kontor 5-10 brugere.
 > Der er lidt forskellige krav /ønsker til det:
 >
 > Krav:Der skal være et hovednummer, hvor største delen af opkald skal gå ind.
 >
 > Ønske: Mulighed for at lave et kø system, så indgående opkald routes ud til 
 > folk tilmeldt køen, dvs. svares der ikke på nr1 (eller er optaget), sendes 
 > kaldet videre til nr2
 >
 > krav: Nem omstilling/viderestilling til de andre numre. Det gør ikke noget 
 > hvis hovedtelefonen er "fast" og ikke mobil,kan der tilsluttes et headset er 
 > det naturligvis et plus.
 >
 > ønske:Generelt gerne flexibelt mht. at automatisk/manuelt viderestille.
 > krav:Mulighed for velkomst hilsen
 > krav: Åbningstider for indgående nummer
 >
 > krav:De øvrige numre skal være på en mobil, og skal virke uanset hvor man er 
 > henne.
 >
 > Jeg er klar over at det er lidt en større omgang, der både vil kræve noget 
 > bestemt fast udstyr, og en udbyder og nogle mobil telefoner, men lad høre 
 > hvad erfaringer i har med løsninger der kan bruges til ovenstående.
 >
 >
 >
 >
 >
 > fut: dk.teknik.telefoni
 Hej Sune
 Det du efterlyser kan man med et standard omstillingsanlæg. Evt. kig på 
 www.omstillings-anlaeg.dk det er fornuftige priser.
 -- 
 Mvh.
 JTB
 www.omstillings-anlaeg.dk
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Chano Andersen (02-03-2011) 
         
	
            | Kommentar Fra : Chano Andersen | 
  Dato :  02-03-11 00:12 |  
  |   
            Den 01-03-2011 20:10, JTB skrev:
 > Hej Sune
 >
 > Det du efterlyser kan man med et standard omstillingsanlæg. Evt. kig på
 > <link slettet> det er fornuftige priser.
 >
 
 Når du henviser til sider hvor du selv har en interesse i at folk 
 handler, eller lignende, så er det god tone, at du skriver det er din 
 side, og at du har en interesse i at folk handler der. F.eks. "Kig 
 eventuelt på mit site <link her>.", så der ikke er nogen tvivl om at du 
 ikke er objektiv.
 
 I øvrigt mener jeg ikke at dine priser er vildt fornuftige. De fleste 
 IP-Telefoni selskaber der også handler med erhvervskunder, kan tilbyde 
 hostede PBX løsninger for ned til i hvert fald 300 om måneden, og et 
 entryfee på omkring 500 for opstart. Dertil kommer IP telefoner, som fås 
 startende fra 300 kr.
 
 Det kan nemt matche den store reklame på dit site, med et anlæg til 7000.
 
 Jeg kunne naturligvis godt nævne et selskab, men der er to årsager til 
 at jeg undlader, det ene er at jeg arbejder for det selskab, og den 
 anden er at prislisten ikke lige ligger tilgængelig på nettet.
 
 Men hostede IP PBX løsninger er i hvert fald i samme prisklasse, hvis 
 ikke billigere, end det du har på dit site.
 
 - Chano Andersen
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |