Superpoint : 106188

Medlemsdato : 09-10-2003
Seneste login : 06-02-2016
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Hvor i landet?
Jeg bor på Sjælland (på den rigtige side af storebælt); nærmere betegnet Næstved på sydsjælland.

Hvad er jeg?
Jeg er ikke ekspert i noget som helst (de har jo kun en bred viden af et snævert interesse område).
Jeg har en almen bred viden om mange ting, og klarer mig udemærket med det og har haft megen glæde af det brede spektra!

Ordsprog
Den der ved alt om lidt, ved ikke ret meget om alt!
Jo mere man ved, jo mere ved man, at man ikke ved!

Min fritid
Jeg har bikset med computere siden hjemmecomputerens barndom og fik den første i 1981.
Trods en moden alder går det meget godt at følge med, men det kniber mere, at finanserne følger med, så man kan være opdateret på skrivebordet. Det har en vis hr. skattefar sørget for!
Her ud over, er jeg webmaster på 15 hjemmesider, både af egne og andres, som jeg vedligeholder.
Så går jeg meget op i fotografering og har gjort det i snart 50 år. De sidste 10 år har det været digitalfoto som har været det fortrukne.
Endvidere har jeg leget med videooptagelser siden 1981, men har endnu ikke ofret penge på et digital videokamera!

Blacklist
Normalt vil jeg helst ikke sætte folk på blacklisten. Men når først de slemme personer, misbruger et forum som KANDU i negativ retning, og gør det til en pest for os, der bare gerne vil hjælpe andre, uden at vi vil score store point, så hjælper guds nåde ikke længere.
Hvis de så lære at opføre sig på en måde, så vi andre kan holde dem ud, så sletter jeg dem igen fra listen.