| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Fullrate priser? Fra : Hans Paulin \(6310\) | 
  Dato :  02-09-08 23:52 |  
  |  
 
            Har lige fået et tilbud fra Fullrate på 2Mbit/512kbit til 169 kr. / md.
 Jeg har i øjeblikket TDC, der kun kan levere 256kbit ned på samme adresse.
 Hos TDC betaler jeg også for en basis?linie da vi ikke har fastnet på 
 stedet; er der nogen der ved om jeg fortsat skal betale for basislinien til 
 TDC hvis jeg skifter til Fullrate?
 -- 
              Med venlig hilsen
                        Hans
 http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/ 
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Niels P Sønderskov (03-09-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Niels P Sønderskov | 
  Dato :  03-09-08 00:02 |  
  |   
            Hans Paulin (6310) skrev:
 > Har lige fået et tilbud fra Fullrate på 2Mbit/512kbit til 169 kr. / md.
 > 
 > Jeg har i øjeblikket TDC, der kun kan levere 256kbit ned på samme adresse.
 > 
 > Hos TDC betaler jeg også for en basis?linie da vi ikke har fastnet på 
 > stedet; er der nogen der ved om jeg fortsat skal betale for basislinien til 
 > TDC hvis jeg skifter til Fullrate?
 
 Du skal ikke betale noget til TDC.
 
 -- 
 Niels
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Hans Paulin \(6310\) (03-09-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Hans Paulin \(6310\) | 
  Dato :  03-09-08 00:04 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
           Sune (03-09-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Sune | 
  Dato :  03-09-08 04:37 |  
  |   
            On Wed, 3 Sep 2008 00:52:01 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
 <me@privacy.net> wrote:
 
 >Har lige fået et tilbud fra Fullrate på 2Mbit/512kbit til 169 kr. / md.
 >
 >Jeg har i øjeblikket TDC, der kun kan levere 256kbit ned på samme adresse.
 
 Hvis der er tale om at du har en dårlig linie eller langt fra centralen
 skal du ikke være sikker på at Fullrate kan levere 2mbit hvis TDC ikke
 kan.
 
 Har du fået en eller anden form for garanti?
 
 Mvh
 Sune
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Asbjorn Hojmark (03-09-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Asbjorn Hojmark | 
  Dato :  03-09-08 06:27 |  
  |  
 
            On Wed, 03 Sep 2008 05:37:17 +0200, Sune <april2007@tdcadslw.dk>
 wrote:
 > Har du fået en eller anden form for garanti?
 Nej, det får man naturligvis ikke ved bestilling. Der er ingen
 mulighed for på forhånd at vide, hvor god eller dårlig kobber-
 forbindelsen er.
 -A
 -- 
 http://www.hojmark.org/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Sune (03-09-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Sune | 
  Dato :  03-09-08 07:23 |  
  |   
            On Wed, 03 Sep 2008 07:26:38 +0200, Asbjorn Hojmark
 <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:
 
 >Nej, det får man naturligvis ikke ved bestilling. Der er ingen
 >mulighed for på forhånd at vide, hvor god eller dårlig kobber-
 >forbindelsen er.
 
 Nej, det er det jeg mener.
 
 Fullrate bilder ham måske ind at han kan få 2mbit og så ender han igen
 med 256.
 
 Mvh
 Sune
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Hans Paulin \(6310\) (03-09-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Hans Paulin \(6310\) | 
  Dato :  03-09-08 08:45 |  
  |  
 
            Sune skrev:
 > Fullrate bilder ham måske ind at han kan få 2mbit og så ender han igen
 > med 256.
 Har lige ringet til dem, og hvis de ikke kan levere 1-2Mbit kan jeg glemme 
 at få dem som ip'er, fik jeg at vide af pigen jeg snakkede med...
 -- 
              Med venlig hilsen
                        Hans
 http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/ 
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Sune (03-09-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Sune | 
  Dato :  03-09-08 10:53 |  
  |   
            On Wed, 3 Sep 2008 09:45:17 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
 <me@privacy.net> wrote:
 
 >Har lige ringet til dem, og hvis de ikke kan levere 1-2Mbit kan jeg glemme 
 >at få dem som ip'er, fik jeg at vide af pigen jeg snakkede med...
 
 Du kan risikere at stå uden udbyder i en periode hvis Fullrate ikke kan
 levere det de har lovet dig.
 
 Held og lykke med eksperimentet.
 
 Mvh
 Sune
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Hans Paulin \(6310\) (03-09-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Hans Paulin \(6310\) | 
  Dato :  03-09-08 10:59 |  
  |  
 
            Sune skrev:
 > Du kan risikere at stå uden udbyder i en periode hvis Fullrate ikke
 > kan levere det de har lovet dig.
 Okay   
> Held og lykke med eksperimentet.
 Tak   
Nåede at maile til dem med samme spørgsmål inden jeg så deres telefonnummer, 
 så måske får jeg et andet svar dér!?   
-- 
              Med venlig hilsen
                        Hans
 http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/ 
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Asbjorn Hojmark (03-09-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Asbjorn Hojmark | 
  Dato :  03-09-08 11:37 |  
  |  
 
            On Wed, 03 Sep 2008 08:22:33 +0200, Sune <april2007@tdcadslw.dk>
 wrote:
 >> Nej, det får man naturligvis ikke ved bestilling. Der er ingen
 >> mulighed for på forhånd at vide, hvor god eller dårlig kobber-
 >> forbindelsen er.
 > Nej, det er det jeg mener.
 > 
 > Fullrate bilder ham måske ind at han kan få 2mbit og så ender
 > han igen med 256.
 Tja, det er da en risiko. Når man bestiller ved Fullrate, forsøger de
 i det mindste at *gætte* på, hvor meget båndbredde, de kan levere.
 (Hos andre udbydere kan man bare bestille og håbe det bedste). Men som
 sagt *garanterer* de naturligvis ingenting, for det kan man ikke med
 kobber.
 -A
 -- 
 http://www.hojmark.org/
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Per Rønne (03-09-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Per Rønne | 
  Dato :  03-09-08 17:32 |  
  |  
 
            Sune <april2007@tdcadslw.dk> wrote:
 > On Wed, 03 Sep 2008 07:26:38 +0200, Asbjorn Hojmark
 > <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:
 > 
 > >Nej, det får man naturligvis ikke ved bestilling. Der er ingen
 > >mulighed for på forhånd at vide, hvor god eller dårlig kobber-
 > >forbindelsen er.
 > 
 > Nej, det er det jeg mener.
 > 
 > Fullrate bilder ham måske ind at han kan få 2mbit og så ender han igen
 > med 256.
 Jeg er senest opgraderet fra 10 Mbit/s til 10+, som skulle kunne give op
 til 20 Mbit/s.
 Jeg har samtidig fået at vide at de har checket min forbindelse.
 Kobberet er for dårligt, så jeg får stadig kun 10 Mbit/s ...
 -- 
 Per Erik Rønne
 http://www.RQNNE.dk
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |