| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Telia Fra : Ukendt | 
  Dato :  27-10-06 21:25 |  
  |   
            Hej gruppe
 
 Jeg har besluttet mig for en Nokia N73 og billigst er Telia, der dog ikke 
 har 3G og svjv heller ikke putter egen software på ligesom 3. Jeg er meget 
 tilfreds Sonofon-kunde, men da de er ALT for dyre med den, står jeg i et 
 dilemma.
 
 Ved nogen her, om Telia har eget net eller evt bruger Sonofons, så jeg kan 
 beholde mit abonnement hos dem? Alternativt kunne jeg selvfølgelig også 
 spytte 500 i kassen og få unlock-koden, men det ville jeg gerne undgå.
 
 På forhånd tak.
 
 Mvh, Ulrik
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Lars Petersen (29-10-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lars Petersen | 
  Dato :  29-10-06 12:08 |  
  |   
            
 "Ulrik" <v o n d a h e * u s a * c o m> skrev i en meddelelse 
 news:45426b0b$0$4162$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
 > Hej gruppe
 >
 > Jeg har besluttet mig for en Nokia N73 og billigst er Telia, der dog ikke 
 > har 3G og svjv heller ikke putter egen software på ligesom 3. Jeg er meget 
 > tilfreds Sonofon-kunde, men da de er ALT for dyre med den, står jeg i et 
 > dilemma.
 >
 > Ved nogen her, om Telia har eget net eller evt bruger Sonofons, så jeg kan 
 > beholde mit abonnement hos dem? Alternativt kunne jeg selvfølgelig også 
 > spytte 500 i kassen og få unlock-koden, men det ville jeg gerne undgå.
 >
 Telia kører ikke 3G og så vidt jeg ved roamer de heller ikke ved 
 konkurrenterne. De har valgt at satse på EDGE i stedet for.
 
 /Lars 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Ukendt (29-10-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  29-10-06 15:36 |  
  |   
            "Lars Petersen" <lars@pilsnerpause.dk> wrote in message 
 news:45448ba8$0$49196$14726298@news.sunsite.dk...
 (klip)
 > Telia kører ikke 3G og så vidt jeg ved roamer de heller ikke ved 
 > konkurrenterne. De har valgt at satse på EDGE i stedet for.
 
 Hmmm, lyder ikke særlig snedigt. Hvad er idéen i at sælge en telefon med en 
 ny (sådan da) teknologi, som man ikke understøtter?
 
 Er der nogen, der _ved_ om Telia har eget netværk eller om de er koblet på 
 TDC's eller Sonofons netværk?
 
 Det ender desværre nok med at jeg må konvertere til 3, selv om det ikke 
 tiltaler mig.
 
 Mvh, Ulrik
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Lars Petersen (29-10-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Lars Petersen | 
  Dato :  29-10-06 22:46 |  
  |   
            
 "Ulrik" <v o n d a h e * u s a * c o m> skrev i en meddelelse 
 news:4544bc3b$0$4157$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
 > "Lars Petersen" <lars@pilsnerpause.dk> wrote in message 
 > news:45448ba8$0$49196$14726298@news.sunsite.dk...
 > (klip)
 >> Telia kører ikke 3G og så vidt jeg ved roamer de heller ikke ved 
 >> konkurrenterne. De har valgt at satse på EDGE i stedet for.
 >
 > Hmmm, lyder ikke særlig snedigt. Hvad er idéen i at sælge en telefon med 
 > en ny (sådan da) teknologi, som man ikke understøtter?
 >
 > Er der nogen, der _ved_ om Telia har eget netværk eller om de er koblet på 
 > TDC's eller Sonofons netværk?
 >
 De er ved at opbygge deres netværk, men har vist ikke planer om at lancere 
 det lige foreløbig. Telefonen virker jo fint nok selvom Telia ikke er klar 
 til 3G endnu. Man kan bare ikke bruge videotelefoni.
 
 /lars 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Ukendt (30-10-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  30-10-06 19:20 |  
  |   
            "Lars Petersen" <lars@pilsnerpause.dk> wrote in message 
 news:45452114$0$49197$14726298@news.sunsite.dk...
 (klip)
 > De er ved at opbygge deres netværk, men har vist ikke planer om at lancere 
 > det lige foreløbig. Telefonen virker jo fint nok selvom Telia ikke er klar 
 > til 3G endnu. Man kan bare ikke bruge videotelefoni.
 
 En del af fidusen ved 3G er så vidt jeg forstår netop videotelefonien og 
 båndbredde, men båndbredde i sig selv gør jo intet, hvis der ikke er noget 
 indhold.
 
 Anyway, det har intet med unlock at gøre, så jeg skal ikke tærske mere 
 langhalm på den sag.
 
 Mvh, Ulrik
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Steen Holm Pedersen (30-10-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Steen Holm Pedersen | 
  Dato :  30-10-06 10:20 |  
  |   
            
 "Ulrik" <v o n d a h e * u s a * c o m> skrev i en meddelelse 
 news:45426b0b$0$4162$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
 > Hej gruppe
 >
 > Jeg har besluttet mig for en Nokia N73 og billigst er Telia, der dog ikke 
 > har 3G og svjv heller ikke putter egen software på ligesom 3. Jeg er meget 
 > tilfreds Sonofon-kunde, men da de er ALT for dyre med den, står jeg i et 
 > dilemma.
 >
 > Ved nogen her, om Telia har eget net eller evt bruger Sonofons, så jeg kan 
 > beholde mit abonnement hos dem? Alternativt kunne jeg selvfølgelig også 
 > spytte 500 i kassen og få unlock-koden, men det ville jeg gerne undgå.
 >
 
 Drop Telia, det er ikke det værd.
 
 Dårlig dækning - og går der noget galt med din nummeroprettelse er du 
 <beep>, det tog dem 13 dage at få min kones tlf. til at fungere. Efter mit 
 seneste forsøg med at købe en billig tlf. igennem 3 er beslutningen taget 
 hjemme hos os - den næste tlf. vi køber bliver uden abb.
 
 
 -- 
 /Steen
 
 Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Ukendt (30-10-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  30-10-06 19:15 |  
  |   
            "Steen Holm Pedersen" <stonie@dont_want_nospam.dk> wrote in message 
 news:4545c3f4$0$49207$14726298@news.sunsite.dk...
 (klip)
 > Dårlig dækning - og går der noget galt med din nummeroprettelse er du 
 > <beep>, det tog dem 13 dage at få min kones tlf. til at fungere. Efter mit 
 > seneste forsøg med at købe en billig tlf. igennem 3 er beslutningen taget 
 > hjemme hos os - den næste tlf. vi køber bliver uden abb.
 
 Tak for din erfaring. Mit valg står nu mellem 3 til den rigtige pris og en 
 support jeg ikke stoler på, og så Sonofon til den dobbelte pris.
 
 Mvh, Ulrik 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Steen Holm Pedersen (31-10-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Steen Holm Pedersen | 
  Dato :  31-10-06 09:29 |  
  |   
            
 "Ulrik" <v o n d a h e * u s a * c o m> skrev i en meddelelse 
 news:4546410c$0$4166$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
 > "Steen Holm Pedersen" <stonie@dont_want_nospam.dk> wrote in message 
 > news:4545c3f4$0$49207$14726298@news.sunsite.dk...
 > (klip)
 >> Dårlig dækning - og går der noget galt med din nummeroprettelse er du 
 >> <beep>, det tog dem 13 dage at få min kones tlf. til at fungere. Efter 
 >> mit seneste forsøg med at købe en billig tlf. igennem 3 er beslutningen 
 >> taget hjemme hos os - den næste tlf. vi køber bliver uden abb.
 >
 > Tak for din erfaring. Mit valg står nu mellem 3 til den rigtige pris og en 
 > support jeg ikke stoler på, og så Sonofon til den dobbelte pris.
 >
 
 Du kan roligt lade være mede at stole på 3's support. I de 1½ uge hvor jeg 
 røg af nettet konstant var svaret bare - vi arbejder på det. Vi kan ikke 
 gøre noget, bla bla bla. De har altså været på markedet for længe til at 
 have nedbrud af 1½ uges varighed. Derfor skiftede jeg så. Da jeg så skulle 
 have min låsekode måtte jeg vente 2½ uge fordi noget udstyr var gået i 
 stykker. Firmaet er efter min mening totalt useriøst, det kan godt være at 
 du normalt kommer hurtigt igennem til support men du får intet svar.
 
 
 -- 
 /Steen
 
 Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Ukendt (01-11-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  01-11-06 00:34 |  
  |   
            "Steen Holm Pedersen" <stonie@dont_want_nospam.dk> wrote in message 
 news:4547099d$0$49204$14726298@news.sunsite.dk...
 (klip)
 > Du kan roligt lade være mede at stole på 3's support. I de 1½ uge hvor jeg 
 > røg af nettet konstant var svaret bare - vi arbejder på det. Vi kan ikke 
 > gøre noget, bla bla bla. De har altså været på markedet for længe til at 
 > have nedbrud af 1½ uges varighed. Derfor skiftede jeg så. Da jeg så skulle 
 > have min låsekode måtte jeg vente 2½ uge fordi noget udstyr var gået i 
 > stykker. Firmaet er efter min mening totalt useriøst, det kan godt være at 
 > du normalt kommer hurtigt igennem til support men du får intet svar.
 
 Det lyder ikke godt, jeg troede faktisk de var kommet over børnesygdommene. 
 Ikke desto mindre bliver jeg nødt til at hoppe på og håbe på det bedste, for 
 som jeg sagde til Sonofon-ekspedienten, har jeg ikke noget imod at være til 
 grin, men jeg vil sq ikke betale for det, og Telia har jo ikke 3G... De er 
 godt klar over at det ikke hænger sammen, men de enkelte ekspedienter kan jo 
 af gode grunde ikke gøre noget.
 
 Øv, øv og atter øv.
 
 Mvh, Ulrik
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Carsten H \(4800\) (01-11-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Carsten H \(4800\) | 
  Dato :  01-11-06 08:02 |  
  |   
            
 "Ulrik" <v o n d a h e * u s a * c o m> skrev i en meddelelse 
 news:4547dd6d$0$4160$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
 >
 > Det lyder ikke godt, jeg troede faktisk de var kommet over 
 > børnesygdommene. Ikke desto mindre bliver jeg nødt til at hoppe på og håbe 
 > på det bedste, for som jeg sagde til Sonofon-ekspedienten, har jeg ikke 
 > noget imod at være til grin, men jeg vil sq ikke betale for det, og Telia 
 > har jo ikke 3G... De er godt klar over at det ikke hænger sammen, men de 
 > enkelte ekspedienter kan jo af gode grunde ikke gøre noget.
 
 Hvis du er tilfreds med Sonofon, så bliv der, Telia og 3 er jo godt klar 
 over at de er utrolig dårlig på rigtig mange punkter og deres ry er dårligt, 
 så de bliver jo nødt at markedsføre sig lidt kraftigt med til tider lidt 
 vanvittige billige tilbud på terminaler, hvor man ikke kan forstå at de kan 
 få økonomien til at hænge sammen, Telia har jo også været nødt til at lukke 
 2 abo. typer ned inden for det sidste år, fordi det ikke økonomisk kan hænge 
 sammen for dem, det viser jo også lidt om hvor desperate de er og hvor lidt 
 styr de har på tingene.
 
 Da Sonofons gik på gaden med 3G dækning for her en mdr. siden, der gik de ud 
 med flere 3G master end TDC og Sonofon overhaler selskabet 3 i løbet af 
 2007, der bliver sat 6 nye sites op hver dag.
 Telia har solgt alle deres Orange master de fik med i handlen da de overtog 
 Orange i Danmark, til Sonofon, dermed kan Sonofon give deres kunder endnu 
 bedre dækning på 2G nettet og klare mere trafik, hvis kapabilitet også 
 bliver øget på de nuværende Sonofon master, så alt i alt er du sikkert en 
 meget bedre dækning hos Sonofon end du er hos Telia og 3 og servicen er jo 
 også i top, både Telia og 3 score jo top karakter på antallet af klager 
 udfra hvor mange kunder de har.
 
 Held og lykke med din nye telefon.
 
 Carsten
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Gitte (01-11-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Gitte | 
  Dato :  01-11-06 18:16 |  
  |   
            
 "Carsten H (4800)" <no@mail.thanks> skrev i en meddelelse 
 news:45484676$0$49206$14726298@news.sunsite.dk...
 >
 > "Ulrik" <v o n d a h e * u s a * c o m> skrev i en meddelelse 
 > news:4547dd6d$0$4160$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
 >>
 >> Det lyder ikke godt, jeg troede faktisk de var kommet over 
 >> børnesygdommene. Ikke desto mindre bliver jeg nødt til at hoppe på og 
 >> håbe på det bedste, for som jeg sagde til Sonofon-ekspedienten, har jeg 
 >> ikke noget imod at være til grin, men jeg vil sq ikke betale for det, og 
 >> Telia har jo ikke 3G... De er godt klar over at det ikke hænger sammen, 
 >> men de enkelte ekspedienter kan jo af gode grunde ikke gøre noget.
 >
 > Hvis du er tilfreds med Sonofon, så bliv der, Telia og 3 er jo godt klar 
 > over at de er utrolig dårlig på rigtig mange punkter og deres ry er 
 > dårligt, så de bliver jo nødt at markedsføre sig lidt kraftigt med til 
 > tider lidt vanvittige billige tilbud på terminaler, hvor man ikke kan 
 > forstå at de kan få økonomien til at hænge sammen, Telia har jo også været 
 > nødt til at lukke 2 abo. typer ned inden for det sidste år, fordi det ikke 
 > økonomisk kan hænge sammen for dem, det viser jo også lidt om hvor 
 > desperate de er og hvor lidt styr de har på tingene.
 >
 > Da Sonofons gik på gaden med 3G dækning for her en mdr. siden, der gik de 
 > ud med flere 3G master end TDC og Sonofon overhaler selskabet 3 i løbet af 
 > 2007, der bliver sat 6 nye sites op hver dag.
 > Telia har solgt alle deres Orange master de fik med i handlen da de 
 > overtog Orange i Danmark, til Sonofon, dermed kan Sonofon give deres 
 > kunder endnu bedre dækning på 2G nettet og klare mere trafik, hvis 
 > kapabilitet også bliver øget på de nuværende Sonofon master, så alt i alt 
 > er du sikkert en meget bedre dækning hos Sonofon end du er hos Telia og 3 
 > og servicen er jo også i top, både Telia og 3 score jo top karakter på 
 > antallet af klager udfra hvor mange kunder de har.
 >
 > Held og lykke med din nye telefon.
 >
 > Carsten
 >
 >
 
 Ved godt at man KAN være heldig, men jeg har været hos 3 et år snart, og har 
 altid fået god service, og har aldrig haft telefoner der har været noget 
 galt med.
 Jeg har lige købt en N73 hos dem, og håber bare jeg er lige så heldig som de 
 andre gange.
 Måske man skulle lave en side for tilfredse 3 kunder. Dem er der rigtig 
 mange af, man hører bare aldrig om dem.
 Mvh. Gitte 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                taina (02-11-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : taina | 
  Dato :  02-11-06 19:37 |  
  |   
            
"Gitte" <gitte.jonassen@email.dk> skrev i en meddelelse 
 news:4548d65c$0$179$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 >
 > Ved godt at man KAN være heldig, men jeg har været hos 3 et år snart, og 
 > har altid fået god service, og har aldrig haft telefoner der har været 
 > noget galt med.
 > Jeg har lige købt en N73 hos dem, og håber bare jeg er lige så heldig som 
 > de andre gange.
 > Måske man skulle lave en side for tilfredse 3 kunder. Dem er der rigtig 
 > mange af, man hører bare aldrig om dem.
 > Mvh. Gitte
 Det er lidt med telefonselskaber som med kærester - man kender dem ikke 
 rigtigt, før det er gået galt     Det er i det øjeblik, man står med en 
 nedbrudt forbindelse eller en telefon, der ikke duer, at man finder ud af, 
 hvor gode (og villige) de er til at løse problemer   
mvh. tina 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                 Ukendt (07-11-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  07-11-06 22:56 |  
  |  
 
            "taina" <tinachristoffersen(fjern)@hotmail.com> wrote in message 
 news:454a3ae1$0$826$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
 (klip)
 > Det er lidt med telefonselskaber som med kærester - man kender dem ikke 
 > rigtigt, før det er gået galt     Det er i det øjeblik, man står med en 
 > nedbrudt forbindelse eller en telefon, der ikke duer, at man finder ud af, 
 > hvor gode (og villige) de er til at løse problemer   
Vi er efterhånden kommet langt fra hvad gruppen handler om, men din pointe 
 er god.
 Selv om jeg har været en glad Sonofon-kunde det meste af tiden, har jeg også 
 set medaljens bagside, engang jeg havde et problem med at få mit abonnement 
 tilbage, efter et firma jeg arbejdede for var krakket. Det tog adskillige 
 måneder, mange personlige henvendelser i deres lokale forretninge, lange 
 telefonsamtaler og endnu længere ventetid, inden jeg endelig kom igennem til 
 én, der både havde hjerne, vilje og mulighed for at gøre noget ved 
 problemet.
 Der findes ikke noget teleselskab, om hvem man ikke kan fremskaffe 
 skrækhistorier om hvor galt der er gået kunderne. Vi skal huske, at der er 
 nødt til at være nogle rigide regelsæt, for at svindlere og plattenslagere 
 ikke skal koste selskabet penge, samt at det trods alt kun er mennesker som 
 os andre, der skal registrere reglerne under en chefs overvågning.
 Mvh, Ulrik
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                  taina (08-11-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : taina | 
  Dato :  08-11-06 02:07 |  
  |   
            
 "Ulrik" <v o n d a h e * u s a * c o m> skrev i en meddelelse 
 news:455100f1$0$4168$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
 
 > Selv om jeg har været en glad Sonofon-kunde det meste af tiden, har jeg 
 > også set medaljens bagside, engang jeg havde et problem med at få mit 
 > abonnement tilbage, efter et firma jeg arbejdede for var krakket. Det tog 
 > adskillige måneder, mange personlige henvendelser i deres lokale 
 > forretninge, lange telefonsamtaler og endnu længere ventetid, inden jeg 
 > endelig kom igennem til én, der både havde hjerne, vilje og mulighed for 
 > at gøre noget ved problemet.
 >
 > Der findes ikke noget teleselskab, om hvem man ikke kan fremskaffe 
 > skrækhistorier om hvor galt der er gået kunderne. Vi skal huske, at der er 
 > nødt til at være nogle rigide regelsæt, for at svindlere og plattenslagere 
 > ikke skal koste selskabet penge, samt at det trods alt kun er mennesker 
 > som os andre, der skal registrere reglerne under en chefs overvågning.
 
 Det er rigtigt. Jeg lærte noget her sidste dag (som det meste af verden 
 sikkert allerede ved), nemlig at der er de medarbejdere, som svarer på 
 standard-dumme-spørgsmål, og så er der bagkæden af eksperter. Jeg vil tro, 
 at en stor del af forskellen mellem selskaberne ligger i, hvor hurtigt (og 
 om!) man bliver stillet videre til bagkæden af teknikere, problemløsere og 
 folk med kompetence til at finde rundt om regelsættene.
 
 mvh. tina 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Ukendt (07-11-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  07-11-06 23:07 |  
  |   
             "Carsten H (4800)" <no@mail.thanks> wrote in message 
 news:45484676$0$49206$14726298@news.sunsite.dk...
 (klip)
 > Hvis du er tilfreds med Sonofon, så bliv der,
 For sent, jeg er defekteret nu. Jeg har skrevet to emails til dem, en for 
 tre uger siden og en for to uger siden, som jeg rykkede for og blev lovet 
 svar på af en lidt højere oppe i systemet, uden at det i øvrigt udløste en 
 reaktion.
 
 Jeg har fuld forståelse for at der kan være travlt (selv om jeg er ved at 
 brække mig af at høre den undskyldning), men så må man som minimum bekræfte 
 modtagelse af kundens henvendelse og anslå, omtrent hvornår man venter at 
 kunne svare. Den anden holdning hører KTAS og tidligere TDC til, men de har 
 virkelig oppet sig de senere år, bortset fra med priserne.
 
 
 > Telia og 3 er jo godt klar over at de er utrolig dårlig på rigtig mange 
 > punkter og deres ry er dårligt, så de bliver jo nødt at markedsføre sig 
 > lidt kraftigt med til tider lidt vanvittige billige tilbud på terminaler, 
 > hvor man ikke kan forstå at de kan få økonomien til at hænge sammen
 
 3 har drevet 3G-markedet frem, mens de andre har godtet sig og taget sig 
 rigelig tid til at få deres egne 3G netværk til at fungere. Undervejs har 3 
 fået tæsk og så vidt jeg kan forstå, helt velfortjent. Som virksomhed er man 
 nødt til at erkende sine fejl, hvis man skal lære af dem og det har 3s 
 ledelse ikke evnet eller ønsket.
 
 (klip)
 > Held og lykke med din nye telefon.
 
 Tak skal du have, Carsten. Jeg endte med at købe den hos (gys) 3, men indtil 
 videre har jeg fået en meget positiv oplevelse af deres service. Selve 
 telefonens menuer synes jeg er håbløse, men det er - som jeg forstår det - 
 overvejende Symbians og Nokias skyld, selv om 3 har inficeret telefonen med 
 deres tingeltangel.
 
 Mvh, Ulrik
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Pjn (07-11-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Pjn | 
  Dato :  07-11-06 23:17 |  
  |   
            
 "Ulrik" <v o n d a h e * u s a * c o m> skrev i en meddelelse 
 news:4551037f$0$4152$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
 >og tidligere TDC til, men de har virkelig oppet sig de senere år
 
 Du har da vist ikke haft kontakt til TDC support i år ???
 
 
 
 Pjn 
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                 taina (08-11-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : taina | 
  Dato :  08-11-06 01:58 |  
  |   
            
"Pjn" <pjn@jydepost.dk> skrev i en meddelelse 
 news:GB74h.97612$bP6.51167@fe40.usenetserver.com...
 >
 > "Ulrik" <v o n d a h e * u s a * c o m> skrev i en meddelelse 
 > news:4551037f$0$4152$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
 >>og tidligere TDC til, men de har virkelig oppet sig de senere år
 >
 > Du har da vist ikke haft kontakt til TDC support i år ???
 >
 LOL! Min mor kan fortælle rædselsfulde skrækhistorier om tdc, mens jeg ville 
 være med i tdcs fanklub, hvis der var sådan en    Ulrik har jo ret - der er 
 skrækhistorier om alle selskaber.
 Jeg har været forbi både tdcs support og regningsservice en hel del gange i 
 år, og det, der imponerer mig, er ikke deres evne til at løse problemer, men 
 deres evne til at *forsøge* at løse problemer. Så gør det faktisk ikke så 
 meget, at problemet måske ikke bliver løst i første huk - for næste gang jeg 
 ringer, er ventetiden også kort, og jeg er stadig glad efter samtalen. DET 
 er imponerende, synes jeg.
 mvh. tina 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                  Tony (04-09-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Tony | 
  Dato :  04-09-07 23:00 |  
  |   
            
"taina" <tinachristoffersen(fjern)@hotmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:45512b9a$0$14019$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
 >
 > "Pjn" <pjn@jydepost.dk> skrev i en meddelelse 
 > news:GB74h.97612$bP6.51167@fe40.usenetserver.com...
 >>
 >> "Ulrik" <v o n d a h e * u s a * c o m> skrev i en meddelelse 
 >> news:4551037f$0$4152$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
 >>>og tidligere TDC til, men de har virkelig oppet sig de senere år
 >>
 >> Du har da vist ikke haft kontakt til TDC support i år ???
 >>
 >
 > LOL! Min mor kan fortælle rædselsfulde skrækhistorier om tdc, mens jeg 
 > ville være med i tdcs fanklub, hvis der var sådan en    Ulrik har jo 
 > ret - der er skrækhistorier om alle selskaber.
 >
 > Jeg har været forbi både tdcs support og regningsservice en hel del gange 
 > i år, og det, der imponerer mig, er ikke deres evne til at løse problemer, 
 > men deres evne til at *forsøge* at løse problemer. Så gør det faktisk ikke 
 > så meget, at problemet måske ikke bliver løst i første huk - for næste 
 > gang jeg ringer, er ventetiden også kort, og jeg er stadig glad efter 
 > samtalen. DET er imponerende, synes jeg.
 >
 > mvh. tina
 host 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                  Tony (04-09-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Tony | 
  Dato :  04-09-07 23:48 |  
  |   
            
"taina" <tinachristoffersen(fjern)@hotmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:45512b9a$0$14019$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
 >
 > "Pjn" <pjn@jydepost.dk> skrev i en meddelelse 
 > news:GB74h.97612$bP6.51167@fe40.usenetserver.com...
 >>
 >> "Ulrik" <v o n d a h e * u s a * c o m> skrev i en meddelelse 
 >> news:4551037f$0$4152$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
 >>>og tidligere TDC til, men de har virkelig oppet sig de senere år
 >>
 >> Du har da vist ikke haft kontakt til TDC support i år ???
 >>
 >
 > LOL! Min mor kan fortælle rædselsfulde skrækhistorier om tdc, mens jeg 
 > ville være med i tdcs fanklub, hvis der var sådan en    Ulrik har jo 
 > ret - der er skrækhistorier om alle selskaber.
 >
 > Jeg har været forbi både tdcs support og regningsservice en hel del gange 
 > i år, og det, der imponerer mig, er ikke deres evne til at løse problemer, 
 > men deres evne til at *forsøge* at løse problemer. Så gør det faktisk ikke 
 > så meget, at problemet måske ikke bliver løst i første huk - for næste 
 > gang jeg ringer, er ventetiden også kort, og jeg er stadig glad efter 
 > samtalen. DET er imponerende, synes jeg.
 >
 > mvh. tina
 host 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                 Ukendt (08-11-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  08-11-06 19:12 |  
  |   
            "Pjn" <pjn@jydepost.dk> wrote in message 
 news:GB74h.97612$bP6.51167@fe40.usenetserver.com...
 (klip)
 > Du har da vist ikke haft kontakt til TDC support i år ???
 
 Jo, det har jeg nemlig. Det hører med til historien at jeg tidligere har 
 været en arg modstander af TDC, men "give credit where credit is due" som de 
 siger på den anden side af andedammen. Selv om jeg synes de er for dyre med 
 snart sagt alt, er min serviceoplevelse god.
 
 Mvh, Ulrik
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                  Tony (04-09-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Tony | 
  Dato :  04-09-07 22:56 |  
  |   
            
 "Ulrik" <v o n d a h e * u s a * c o m> skrev i en meddelelse 
 news:45521dce$0$4151$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
 > "Pjn" <pjn@jydepost.dk> wrote in message 
 > news:GB74h.97612$bP6.51167@fe40.usenetserver.com...
 > (klip)
 >> Du har da vist ikke haft kontakt til TDC support i år ???
 >
 > Jo, det har jeg nemlig. Det hører med til historien at jeg tidligere har 
 > været en arg modstander af TDC, men "give credit where credit is due" som 
 > de siger på den anden side af andedammen. Selv om jeg synes de er for dyre 
 > med snart sagt alt, er min serviceoplevelse god.
 >
 > Mvh, Ulrik
 
 host 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Andseman \(6400\) (01-11-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Andseman \(6400\) | 
  Dato :  01-11-06 19:21 |  
  |   
            Dit indlæg har ikke en skid med unlock at gøre, så diskutionen bør stoppes 
 nu.
 
 Hvis i skal fortsætte, så gør det privat !
 
 A
 
 "Ulrik" <v o n d a h e * u s a * c o m> skrev i en meddelelse 
 news:45426b0b$0$4162$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
 > Hej gruppe
 >
 > Jeg har besluttet mig for en Nokia N73 og billigst er Telia, der dog ikke 
 > har 3G og svjv heller ikke putter egen software på ligesom 3. Jeg er meget 
 > tilfreds Sonofon-kunde, men da de er ALT for dyre med den, står jeg i et 
 > dilemma.
 >
 > Ved nogen her, om Telia har eget net eller evt bruger Sonofons, så jeg kan 
 > beholde mit abonnement hos dem? Alternativt kunne jeg selvfølgelig også 
 > spytte 500 i kassen og få unlock-koden, men det ville jeg gerne undgå.
 >
 > På forhånd tak.
 >
 > Mvh, Ulrik
 >
 > 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Carsten H \(4800\) (01-11-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Carsten H \(4800\) | 
  Dato :  01-11-06 19:36 |  
  |   
            
 "Andseman (6400)" <anders(punktum)forst@stofanet(punktum)dk> skrev i en 
 meddelelse news:4548e595$0$4151$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
 > Dit indlæg har ikke en skid med unlock at gøre, så diskutionen bør stoppes 
 > nu.
 >
 > Hvis i skal fortsætte, så gør det privat !
 >
 > A
 
 Lære du ikke snart rigtig citat teknik, du skal svare UNDER det du svare på.
 
 Desuden vil det være mere korrekt at henvise til den rigtige gruppe som 
 f.eks. news:dk.forbruger
 
 Fut dk.forbruger
 
 Carsten 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |