|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Program til TV tuner. Fra : kk
 | 
 Dato :  13-10-05 12:00
 | 
 |  | Hej NG,
 Jeg har en PC med TV tuner. Det medfølgende program (Cyberlink) virker sådan
 set efter hensigten, men er noget bøvlet til at skifte kanal med. Kender
 nogen et bedre, evt. gratis, program, som er lidt nemmere at have med at
 gøre?
 
 mvh
 kk
 
 
 
 
 |  |  | 
  Klaus Jorgensen (13-10-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Klaus Jorgensen
 | 
 Dato :  13-10-05 19:06
 | 
 |  | 
 
            "kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message
 news:434e3e35$0$1749$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > Jeg har en PC med TV tuner. Det medfølgende program (Cyberlink)
 > virker sådan set efter hensigten, men er noget bøvlet til at skifte
 > kanal med. Kender nogen et bedre, evt. gratis, program, som er lidt
 > nemmere at have med at gøre?
 >
 Jeg har købt Chris-TV til erstatning for det l... der fulgte med mit
 Pinnacle-kort - og så har Pinnacle desuden en elendig support.
http://www.chris-tv.com/ Produktet har fri opdatering indenfor samme hovedversion, og så er der
 en langt bedre support. Har man ideer til nye funktioner, eller
 problemer med det gamle, kan man hurtigt få positiv respons fra
 folkene bag produktet.
 /klaus
            
             |  |  | 
  Ukendt (13-10-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  13-10-05 20:18
 | 
 |  | Klaus Jorgensen wrote:
 >  og så har Pinnacle desuden en elendig support.
 >
 > /klaus
 
 Kvaliteten af support vil altid være en varierende størrelse. Vi har
 vel også forskellige forventninger/krav, ligesom teknikeren i den
 anden ende kan være mere eller mindre dygtig og service-minded.
 
 Klaus, du har utvivlsomt dårlige erfaringer, siden du skriver som du
 gør. Men jeg synes ikke at din påstand skal ikke stå alene, hvis der
 skal være en smule retfærdighed til.
 
 Jeg købte i sin tid et Radio/TV-tuner kort til min PC. Det var af
 mærket Pannacle. I begyndelsen havde jeg nogle underlige tekniske
 problemer med det, men under hele forløbet havde jeg kontakt med
 Pinnacles support afdeling i USA og jeg har sjældent oplevet en så
 høflig betjening og så grundig hjælp som jeg fik fra support teknikeren
 hos Pinnacle. Jeg arbejder selv som tekniker og har mere end 14 års
 erfaring med det at yde teknisk service og support. Og her var der
 bare INTET at udsætte på den support jeg fik. Pinnacle var helt
 fremme i skoene, fulgte hele tiden op på mine problemer (også når
 jeg ikke selv gav lyd fra mig) og de "gav ikke slip" på mig før jeg
 tydeligt havde sagt, at nu var mit problem blevet løst og jeg var tilfreds.
 Se DET er service, når den er bedst!
 
 -E.G.
 
 
 
 
 |  |  | 
   Klaus Jorgensen (13-10-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Klaus Jorgensen
 | 
 Dato :  13-10-05 21:34
 | 
 |  | "El Guapo" <hold_udSNABELAyahoo.dk> wrote in message
 news:434eb2e8$0$90367$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 >
 > Klaus, du har utvivlsomt dårlige erfaringer, siden du skriver som du
 > gør. Men jeg synes ikke at din påstand skal ikke stå alene, hvis der
 > skal være en smule retfærdighed til.
 
 Fair nok.
 
 > Jeg købte i sin tid et Radio/TV-tuner kort til min PC. Det var af
 > mærket Pannacle. I begyndelsen havde jeg nogle underlige tekniske
 > problemer med det, men under hele forløbet havde jeg kontakt med
 > Pinnacles support afdeling i USA og jeg har sjældent oplevet en så
 > høflig betjening og så grundig hjælp som jeg fik fra support
 > teknikeren
 > hos Pinnacle. Jeg arbejder selv som tekniker og har mere end 14 års
 > erfaring med det at yde teknisk service og support. Og her var der
 > bare INTET at udsætte på den support jeg fik. Pinnacle var helt
 > fremme i skoene, fulgte hele tiden op på mine problemer (også når
 > jeg ikke selv gav lyd fra mig) og de "gav ikke slip" på mig før jeg
 > tydeligt havde sagt, at nu var mit problem blevet løst og jeg var
 > tilfreds.
 > Se DET er service, når den er bedst!
 
 Enig - ganske enkelt.
 
 Min oplevelse kørte over en måned, og der skulle rykkes for svar hver
 gang "de lige ville vende tilbage". Efter et halvt år rendte jeg ind i
 et problem med scheduleren, og da var historien den samme: "vi vender
 tilbage", og der skete aldrig noget.   Hrmmffff....
 
 Egentlig utroligt nok, for som tekniker/supporter er glade kunder det
 der giver et pift i dagligdagen (især når der kommer en smiley i et
 brev fra kunden - så bliver man sgu rørt....), men med Pinnacle havde
 jeg altså opgivet.
 
 /klaus
 
 
 
 
 
 |  |  | 
  Kaj Hansen (15-10-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kaj Hansen
 | 
 Dato :  15-10-05 18:44
 | 
 |  | 
 "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse 
 news:434e3e35$0$1749$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > Hej NG,
 > Jeg har en PC med TV tuner. Det medfølgende program (Cyberlink) virker 
 > sådan set efter hensigten, men er noget bøvlet til at skifte kanal med. 
 > Kender nogen et bedre, evt. gratis, program, som er lidt nemmere at have 
 > med at gøre?
 DScaler318
http://www.dscaler.org Freeware under GNU
 kah
            
             |  |  | 
 |  |